Thursday, March 31, 2011

video sex pemimpin pembangkang...Datuk T ..aku risau sebab aku mirip dan perut aku buncit...!

assalamualaikum w.b.t.
salam sejahtera
salam 1 malaysia

Minggu lepas dan minggu ini kita di kejutkan oleh video lucah pemimpin pembangkang....tak tahu sapa tapi katanya mirip ketua umum PKR dengan pelacur Cina..(aku pun belum tengok, tu pun pemimpin tu sendiri yang kata sebab dia nafi) ...tak boleh tuduh-menuduh berdosa! tapi si 'pemimpin anugerah tuhan' tu pulak pergi repot polis kata bukan dia di dalam video tu padahal belum ada sapa-sapa pun dari Datuk T yang tuduh kata dia yang melakukan aksi berahi tu...cuma depa kata video seorang pemimpin kanan parti pembangkang saja...! aku pun nak pi repot polis juga sebab memang pun bukan aku! tapi masalah nya aku ni mirip muka 'pemimpin anugerah tuhan' dan perut aku buncit pulak tu...! kalau video ni dapat kat bini aku alamat perang dunia la nampaknya! baik aku pi repot polis dulu sama..!kalau hangpa tak percaya yang aku ni mirip si 'anugerah tuhan" tu hangpa pi la tanya kat kawan-kawan aku...!

Masalahnya dah lebih seminggu dah bila berita video lucah dan ada di kalangan wartawan, pemimpin politik yang dah menonton video ni tapi komen-komen yang paling keras, pedas semua datang dari orang yang langsung tak pernah tengok pun lagi video tu...! Nik Aziz, Haji Hadi, Lim Kit Siang, Shamsul Akin, Yusmadi...semua dah tengok ke....Bung, KJ semua dah tengok ke? aku ingat baik pergi buat tayangan perdana kat parlimen la sebab tempat yang paling sesuai buat tayangan yang macam ni cuma di parlimen saja sebab parlimen tu kebal..........apa macam bung...dari kita dok berkelahi dengan Shahrizat pasai pemandu wanita tu baik YB kemuka cadangan untuk buat tayangan perdana dan yang terunggul ni di parlimen..!
Yang paling sedih lagi bila sedih lagi pulak ada si malaon yang anjurkan perhimpunan dan buat solat hajat untuk si 'pemimpin anugerah tuhan' ini di stadium melawati dan katanya sampai beribu-ribu orang hadir dan solat hajat sekali!

ish...ish depa ni faham ke tak faham tentang keperluan solat hajat ni...nak kata tak faham semua guru-guru belaka...aku lagi tak faham..he he! aku tk faham sebab aku fikir tak ada keperluannya nak pergi tolong memohon dari Allah untuk selamatkan si 'anugerah tuhan " ni sedangkan aku sendiri belum pernah tengok video tu...macam mana aku nak pastikan pada Allah yang si 'anugerah tuhan' tu telah di fitnah oleh orang atau kalau aku dah tengok sekali pun video tu macamana aku nak pastikan yang pelaku aksi berahi tu bukan si 'anugerah tuhan' atau di fitnah...!

Soalan nya mudah sangat kalau kita tak guna kepala otak guna kepala lutut pun boleh tentang kenapa samada kita perlu atau  tidak perlu turut serta solat hajat ni...:

1) kalaulah kita dah tonton video panas tu dan pasti pelakunya adalah memang mirip si 'anugerah tuhan" sudah tentunya kita tak boleh ikut serta dalam solat hajat yang sedemikian kerana kita pun dah yakin bahawa pelaku tersebut memang sah mirip si 'anugerah tuhan' cuma ketepatannya nanti akan di tentu kan oleh undang-undang negara....jadi tak payah susah-susah pergi solat hajat lah..!

2) kalaulah kita dah tonton video panas tu dan pasti bahawa pelaku aksinya adalah mirip sahaja si 'anugerah tuhan' dan kita yakin bukan dia tapi cuma mirip sahaja....kita lagi tak payah nak solat hajat kerana kita yakin bahawa Allah itu esa dan Allah maha mengetahui malahan kita yakin bahawa bukan dia...! biarlah undang-undang yang putuskan....jadi tak payah lah juga kita susah-susah pergi solat lah..!

3) kalaulah kita ni belom lagi pernah tonton video panas tu...ni lagi tak payah guna kepala otak dan kepala lutut....apatah lagi guna kepala anu tu....langsung tak payah pergi lah solat hajat tu...tak ada kena mengena pun dengan kamu....kamu apa pun tak tahu dengan video tu samada pelaku nya si 'anugerah tuhan ke' mirip ke atau palsu ke...? semua tak tahu...dah kamu nak pergi berhajat dengan Allah dan memohon yang palsu tu buat apa...! baik kamu buat solat hajat di rumah kamu dan mohon Allah beri petunjuk kepada kamu samada perjuangan kamu tu betul atau tidak dan mohon Allah berikan hidayahnya pada kamu yang susah papa-kedana tu dari dok fikirkan hal jutawan yang tak henti-henti ada masalah moral tu!

aku pikiaq parti PAS ni sebenarnya dah buat kesilapan yang cukup besar dalam risalah perjuangan kerana persekongkolan dengan si "anugerah tuhan" ni adalah satu kesilapan yang cukup besar kerana kalau nak hitungkan kemenangan dalam PRU yang dahulu sebenarnya bukanlah kerana si' anugerah tuhan' ni tapi kemenangan kepada pihak pembangkang dalam PRU yang dahulu kerana rakyat sedang membuat perhitungan dengan kerajaan sedia-ada supaya lebih sensitif terhadap kehendak rakyat..!
Percayalah dalam PRU yang lepas kalau PAS letak calon dia di mana-mana sahaja tanpa bergantung kepada pakatan PR...PAS akan lebih kuat lagi sebab yang memenangkan PR dalam PRU lepas adalah dari undi orang melayu...! kalau PAS bersendirian...yakinlah PAS akan lebih selesa dalam memperjuangkan risalah ALLAH..!

wallahualam
nikazhar
01/04/2011 11.30 am

No comments:

Post a Comment